.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیل زدگان نکایی هنوز بی خانمان هستند

امام جمعه شهرستان نکا با اشاره به وقوع سیل بی سابقه شهرستان در 10 سال گذشته، گفت: به واسطه بی توجهی مسئولان منطقه بسیاری از سیل زدگان شهرستان از 10 سال پیش تاکنون بی خانمان هستند.
 
امام جمعه نکاء شامگاه دوشنبه در شورای اداری شهرستان نکاء با نگرانی از وضع زندگی سیل زدگان 10 سال قبل این منطقه خاطرنشان کرد: بعضی از این افراد به خواسته های خود نرسیدند و توافقات انجام شده در شهرستان نیز عملیاتی نشده است.

محمدی لایینی گفت: بنا بوده که پاساژی در این راستا ساخته شود که هنوز عملیاتی نشده است و مغازه داران حاشیه که اموال خود را از دست داده اند باید وضعیت آنان مشخص شود.

وی ادامه داد: اشتغال از جمله معضلات شهرستان نکا است که باید به نیروهای بومی با توجه به توانمندی های موجود توجه شایانی صورت گرفته و مدیران کارخانجات نیز حداقل 50 درصد نیروهای بومی را جذب و به کارگیری کنند.

محمدی لایینی یادآور شد: کمربندی ناقص نکا، مشکلات کشاورزان در فروش محصولات و چهار بانده نشدن جاده نیروگاه از جمله مشکلات مشهود است که باید توجه جدی به آن صورت گیرد.

وی افزود: رویکرد فرهنگی در امور باید مورد توجه همگان به عنوان خادمین مردم در خدمات رسانی باشد و به نماز به عنوان ستون دین توجه بیشتری لحاظ شود.

وی در خصوص سیستم صوتی در راهپیمایی ها نیز اظهار داشت: این سیستم برای شهرستان جوابگو نیست و باید با صرف هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان از سوی مسئولان شهرستان و استان این مشکل نیز بر طرف شود.

شهرستان نکاء در شرق مازندران واقع است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.